Pub

vineri, 16 iulie 2010

Gratuit

„Paricipă la concurs și câștigă premiul cel mare!" Am iubit toată viața aceste mesaje. Mai ales când participarea este condiționată de cumpărarea unui produs scump și perfect inutil. Am participat și eu la astfel de concursuri. Și nu am câștigat niciodată.

Mai mult, dacă stau să mă gândesc (nasol exercițiu, mai bine stau-că asta îmi place-și nu gândesc), eu nu am beneficiat de vreo gratuitate notabilă vreodată. De aceea, atunci când văd că e rost de vreun concurs, mi se aprinde un beculeț, consumându-mi energia vreme îndelungată.

V-ați întrebat vreodată ce ați face cu o sumă uriașă de bani? Eu nu. Pentru că știu, fără să mă întreb. Mi-aș muta domiciliul undeva, într-un loc îndepărtat. Într-un castel, în care să mă plâng de dureri de șale, de frig și de singurătate. Apoi aș sta, înlăcrimat și obidit, aducându-mi aminte de viața frumoasă pe care am avut-o pe când nu aveam bani.

Dar, cu siguranță, acest lucru nu se va întâmpla. De aceea, închei abrupt. Sunt prea ocupat. Trebuie să stau, să mă uit pe pereți și să mă oftic, știind că nu am câștigat nimic niciodată. Garantat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu