Pub

luni, 28 iunie 2010

TVA-u' și salariu'

Sunt bugetar. Prost plătit. Și prost că am rămas (doar) bugetar. Am fost cuprins de o teribilă oftică atunci când am aflat că România e în criză. Apoi că nu mai e. Apoi că e mai rău decât o criză. Oftică declanșată de imposibilitatea subsemnatului de a pricepe chestiile economice, alături de multe altele.

Mie să mi se explice, cât mai simplu, dacă are rost să mă gândesc la o „carieră” bazată pe actualul job sau dacă îmi caut de lucru în altă parte.

Bun lucru, zilele astea m-am lămurit. O să rămân cu puțin peste salariul minim pe economie. De angajat (și) în altă parte, nici o șansă. „Economia reală” azvârle șomeri pe piață într-un mod frenetic. Concluzia: DORESC LOC CENTRAL PENTRU CERȘIT. PREFERABIL PRIN ZONA PE UNDE ROIESC HAPCIUCALITICI CU BANI. OFER LA SCHIMB EXPERIENȚĂ UNICĂ DE INTELECTUAL LUAT LA JORDII DE TOȚI ANALFABEȚII. CER ȘI OFER SERIOZITATE ÎMPINSĂ PÂNĂ LA LACRIMI. SARU' MÂNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu